kolmapäev, 16. detsember 2009

Sealihalõigud ananassikatte all

Aeg maru kiire, tehtud on palju ja erinevat, "Head isu" kokaraamatust sai kuidagi palju retsepte minu ToDoListi.
Alustasin sealt pastaga, mille nimi oli Mälestusi Itaaliast (krevetipasta) ja seejärel tegin läätse pajarooga seentega.
Mõlemad olid väga head, maitsesid kõigile, aga teen teinekord veel ja siis kirjutan, võib olla.
Mainimist vääriks ka punase sibula marmelaad (Pereköögi vihikust, kuigi koguseid sai kõvasti muudetud), mulle väga-väga maitseb, teistele aga mitte. Eks ma siis üksi söön seda jõuluprae kõrvale või juustuga, ma jällegi ei suuda süüa pohlamoosi soolase toiduga koos, rääkimata sellest, et marineeritud kõrvitsa salatit ma ei ole elu sees söönud ega kavatse seda teha ka edaspidi (mitte et ma kõrvitsat ei armastaks, kuid never-ever marineerituna).
Porgandi-päevalilleseemne sai oli hea.
Stollenitest kirjutan peale jõule, kui on selge, mis välja tuli (igatahes BBC GF retsepti järgi tehtut ma enam küll ei korda, ei midagi erilist ja säilitamiseks ei kõlba) jne jne.

Alustan soolasest toidust, sealihaviiludest ananassikatte all.
Idee tuli Oma Maitsest, mida natuke sai kohendatud. Tegin värske ananassiga ja mahlaks kasutasin ebaküdooniasiirupit, osa maitseaineid jätsin ära ja osa asendasin nendega, mis tundusid ka sobivat ja olid ka kapis olemas.

Vaja läks:
4-5 viilu seakarbonaadi
samapalju ananassiviile
1 dl ebaküdooniasiirupit (veega veidi lahjendatult)
2 spl demerera suhkrut
1 spl sojakastet
1 spl tomatipüreed
1 tl tšillipastat
soola ja pipart

Maitsestasin lihalõigud soola ja pipraga ning praadisin mõlemalt poolt maksimum 5 minutit.
Tõstsin liha korraks kõrvale ja panin ananassirõngad pannile pruunistuma.
Segasin omavahel kokku suhkru, siirupi, sojakastme, tomatipüree ja tšillipasta.
Valasin segu pannile ja hautasin kastet natuke aega koos liha ja ananassiviiludega, kuni kaste oli muutunud natuke paksemaks.
Sättisin ananassirõngad ilusti lihaviiludele, peale raputasin peterselli. Kõrvale ikka kartul :S No viimane nädal oleme vähemalt erinevaid pastasid saanud teha, aga seda päeva vist minu silmad ei näe, et isand Lind prae kõrvale hea meelega riisi tõstab :D

Kommentaare ei ole: