reede, 25. detsember 2009

Häid pühi! Jõululaud 2009

Ülemisel pildil inglise keeks kaetud martsipaniga ja glögivaabaga.
Meie külmlaud:
  • verivorstituuletaskud (blogin kindlasti kunagi!)
  • marineeritud angerjas (tänud armsale vennanaisele, kes mulle suvel angerjat saatis ja armsale mehele, kes Saaremaale jäi minu vennale appi ning seetõttu tuli mul esimest korda elus angerjat ise marineerida. Tänud muidugi emale ka, kes pidi online's telefoni otsas rippuma ja õpetama, sest ma kartsin niiväga kallist kraami untsu keerata :) Välja tuli VÄGA hea! NB! Hr Lind, kui sa seda loed ja see tekitab sul teatud mõtteid, siis tea, et kala rookima ma ise ei hakka sellegipoolest!!! See ja liha grillimine grillil, on ainukesed KINDLALT meestetööd meie majas :D :D)
  • sült seakoodist, minu elu parimini õnnestunud sült!
  • marineeritud puravikud (tavalises, klassikalises marinaadis)
  • kahte sorti iseküpsetatud leiba, seemneleib ja jõhvika-kirsi-pähklileib,
Soe toit:
  • seapraad, hõõrutud sisse soola ja pipraga, topitud täis aprikooside ja ploomidega
  • õlles hautatud hapukapsas
  • keedukartul ja küüslaugune praeleeme kaste.
Magusalaud:
  • Stollen (Kiilikese blogist Dresdeni stollen, väga huvitav)
  • Inglise keeks
  • Magusad-vürtsised mandlid (retsept minu retseptivihikus)
  • Ohjeldamatult komme-mandariine-pähkleid-mandleid
Joogiks (lisaks veinile ja jõuluporterile)
  • isetehtud glögi, superhea (teen maitse järgi põhja õunamahlast ja arooniasiirupist, keedan SantaMaria glögimaitseainega (1 pakk) kümmekond minutit ja siis lasin seista vähealt tunni. Kurnasin pudelisse. Pärast soojendasin kõigepealt lastele ja siis panin tugevad sortsud šerrit sisse ja soojendasin endale.)
Ilusat jõuluaega!

Kommentaare ei ole: