teisipäev, 19. jaanuar 2010

Tomatine supp tortellinide, herneste ja ubadega

Selle nädala menüüsse otsisin retsepte BBC GF-st, polnud sealseid Favorite'ide kausta tõstetud retsepte ammu vaadanud ning natuke palju huvitavaid asju oli sinna kogunenud. Mulle ei meeldi eriti kui favoriitide kaust väga suureks paisub, siis hakkan unustama :D Ükspäev tegin sealt võetud retsepti järgi kana chorizo ja ubadega, polnud nagu midagi märkimisväärset ja nüüd siis Hearty pasta soup'i ainetel suppi tortellinide, herneste ja ubadega.

Vaja läks:
250g tortellinisid (mul olid juustutäidisega)
2 porgandit
1 suur sibul
1 liiter vett (või puljongit, ma kasutasin vett ja maitsestasin pestoga)
purk purustatud tomateid
200 g herneid
purk ube (ma kasutasin seekord punaseid ube)
soola ja pipart
serveerimiseks pestot ja parmesani
Praadisin sibula ja porgandi tükid oliivõlis ning lisasin purustatud tomatid ja vee. Kuumutasin u 10 minutit. Samal ajal panin teise potti keema tortellinid (kui kasutada värskeid, siis seda pole vaja teha). Lisasin herned ja oad. Maitsestasin soola-pipra ja pestoga. Keetsin suppi u 10 mintuti, peaaegu valmis.
Lisasin tortellinid (mis pakil olnud õpetuse järgi oleks pidanud veel paar minutit keema) ja kuumutasin veel paar minutit.

Riivisin potti ka veidi parmesani (ma ju puljongit ei kasutanud).


Serveerisin supi parmesanilaastude ja teelusikatäie pestoga (värske basiilik kõlbab ka).

Mulle endale väga maitses ja vanim ning noorim laps sõi ka. Keskmisel oli paha tuju ja seetõttu isegi ei proovinud.

Kommentaare ei ole: