pühapäev, 2. august 2009

Täidetud ja täitmata suvikõrvitsaõied

Alustama peaks vist sellest, et plaaninud olen juba mitu aastat teha neid frititud suvikõrvitsaõisi.
Nad lihtsalt on ju nii ilusad.
Siis võiks ju jätkata sellega, kuidas ma üksõhtu vaidlesin ühe prantslasega teemal kas süüakse isas- või emasõisi :D:D:D
Ja loomulikult olin mina see, kes pidi silmad maha lööma. Ei tea kust ma selle teadmise küll võtnud olin, et isasõisi ei sööda :S

Aga nüüd on õied tehtud ja söödud. Täitsa ok amps on. Aga see taigen, millesse ma õisi kastsin!!!
Kavatsen selle taignaga hakata tegema edasipidi nii kana- kui kala- kui krevette ja mida iganes.

Asja juurde:
Vaja läheb umbes 3 õit sööja kohta.

Tegin 10 õiega.
Õied tuleb pesta külma veega ja murda ära tolmukad. Lasin seejärel õied ilusti ära kuivada.
Täitsin osad õied basiilikulehe ja tüki mozzarellaga.
Taigen:
1 dl jahu
1/4 tl küpsetuspulbrit
3/4 klaasi soodavett (panin umbes, niipalju, et taigna konsistents oli crepe taigna sarnane.

Ajasin potis õli kuumaks ja seejärel õis taignasse ja potti. Pöörata oli ka vaja paar korda, et ühtlaselt küpseks. Mozarellaga õied hakkasid meeletult pritsima. Isand Linnu kommentaar: rasvased, aga hea maitsega. Nagu pontsikud.

Vol 2 aasta 2010.
Täitsin fetajuustu ja basiilikuga.
Maitsvad! Ega ma eriti aru ei saa, miks ma eelmisel aastal arvasin, et need õied miskit erilist ei ole :) On küll, väga head!

Kommentaare ei ole: