reede, 7. mai 2010

Porgandi-juustupasta

Kui ma selle pastaroa retsepti nägin tastespottingus, paelus see mind just suurepärase värvi pärast. Olin üpris kindel, et mu lihausku mehed seda toitu fännama ei hakka. Eksisin :) Elu suudab ikka üllatusi ka vahel pakkuda :)
Algretsepti sai ikka päris kõvasti tuunitud.
Vaja läks u 400 g pastat
1 kilo porgandeid
1 apelsini mahl ja koor
1,5 dl valget veini
300 g riivitud juustu
1 spl estragoni
soola ja valget pipart
Porgandid tükeldasin võimalikult peenikeseks, pigistasin peale apelsinimahla ja riivisin apelsinikoore. Lisasin veini ja u 1 dl vett ja ajasin keema. Hautasin, kuni porgand oli pehme.
Keetsin pasta al dente'ks.
Püreestasin pehmeks hautatud porgandi. Lisasin pastakeeduvett, kuni porgandikaste tuli ilus kreemjas. Maitsestasin soola, valge pipra ja estragoniga.
Segasin pannil pasta ja porgandikastme ja pool juustukogusest. Praadisin veidi, kuni kõik oli ilusti segunenud ja juust sulama hakanud. Lisasin ülejäänud juustu pasta peale ja panin panni ahju 200C juurde 10 minutiks, kuni juust ilusti mullitas pealt.
Enne serveerimist lasin veidi taheneda.
Selline ilus vormiroatüüpi pastatoit oli :) Kõrvale pidin pakkuma mingit lihalist, aga üllatusena ei olnudki vaja, sobis sööjatele ka ilma lihata. Mõtlesin, et järgmine kord võiks seda kastet teha orsotole või risotolegi. Orsotoga maitseks mulle see ilmselt palju rohkem, teatavasti pole ma just maailma suurim riisifänn:)

Kommentaare ei ole: