kolmapäev, 24. märts 2010

Tugevalt sidrunimaitseline kohupiimakook meega

Viimaste kolme päeva tsirkus/liivakastimäng või krt teab mis meie mototuuritamiseklubis on mulle rohkem korda läinud ja mind tühjaks tõmmanud, kui ma arvasin. Täiskasvanud mehed nagu lasteaed(ütleks kohe midagi teravat munade olemasolu ja puudumise kohta). Lõpptulemusena läks klubist ära inimene, kellest mina ja hr. Lind kõige rohkem lugu pidasime. Ja nii mõnigi inimene veel on klubi vastu huvi kaotanud (kahjuks neist enamik meile kõige lähedasemad), sh ka mina ise.
Täna ei suutnud selle jama pärast süüagi korralikult teha, nii vürtsist toitu lihtsalt ei kannatanud süüa ka suurel tulepudrusõbral hr.Linnul.
Leivataignasse panin rukkijahu asemel odrajahu ja aru sain sellest alles siis, kui taigen tavapärase kogusega paksuks ei läinud :(
Ise vitsutasin terve päev maisikepikesi :O mida ma juba aastakümneid söönud pole. Ja nüüd mõtlen, et äkki blogimine aitab back in track'ile saada.
Üleeile, kui veel asi nii hull ei olnud, tegin kooki.
Kohupiimast. Retsept nami-namist, sealne oli mõeldud tegemiseks kodujuustuga ja sidrunikoorega. Ma tegin ricottast ja sidrunimahlast.
Vaja läks:
natuke soola
75 g võid
Täidiseks:
250 g ricottat (või kodujuustu)
poole sidruni mahl
1 spl mett
4 spl suhkurt
2 muna
Katteks peale kaneeli ja mett.
Näppisin jahu, soola, suhkru ja või kokku, lisasin vee ja mätsisin kokku taignapalliks. Vajutasin taigna 18 cm vormi põhja ja külgedele ning panin külma (umbes tunnikeseks). Eelküpsetasin 175C juures 15 minutit.
Katteks segasin kõik ained ricottasse. Kallasin segu koogipõhjale ja küpsetasin 175C juures u 45 minutit (altkuumusel).
Jahtunud koogile niristasin peale mee ja riputasin kaneeli.
Kook ei olnud üldse magus! ja mis mulle eriti meeldis oli täidise värske sidrunimaitse. Itaalias söödud sidruni-gelato tuli meelde ;)

Kommentaare ei ole: