reede, 12. märts 2010

Maapähklivõi küpsised

Ma ei söö arahhiise. Kohe üldse ei talu nende maitset ja peanut butter'it ma vabatahtlikult ei söö. Alguse sai see mul lapsepõlvest, kui kohalikku kaubandusvõrku ilmusid müügile arahhiisid. Need olid niiiiiiiiii head ja ma sõin ja sõin ja sõin, kuni jäin neist haigeks, kohe mitmeks päevaks. Siiani on nii, et kui ma kogemata mõne arahhiisi ära söön, siis veel järgmine päev tahab ta uuesti tagasi tulla.

Aga mu pereliikmetele arahhiisid meeldivad ja peanut butter ka. Vanim laps, kõrgelt koolitatud kosmopoliit ;) lausa armastab peanutbutterjellytoast'e ja ilmselt armastab ta selle sõna kõla ka, sest ta väsimatult laulab neid tehes, et it's peanut butter jelly time.

Teen neile siis vahest rõõmu ja ostan maapähklivõid. Aga kohe sügelema ajab see purk mind seal kapis, no ei meeldi mulle ta olemasolu ja varahommikused arahhiisilõhnad. Seekord otsisin ideid, et sellest purgist lahti saada ja leidsin küpsiseretsepti tastespottingu kaudu (olen süüdi, ei kirjutanud blogi autorit üles, ameerika blogi oli (vist)).

Imelihtsad. Maitsvad (ma ka proovisin).

Preili Lind nr 1 soovitas lahkelt mul see retsept ära blogida, sest see olevat ainuke, mis blogimist väärt on :DDDDDD Lapse suust pead ju tõde kuulda saama :) Seevastu prl Lind nr 2 sõi pealt ära ainult šokolaadi ja küpsised andis lahkelt teistele.
Vaja läks
240 ml maapähklivõid
120 ml demerera suhkurt
1 muna


Segasin kõik ained kokku, vormisin pallikesed, mille surusin kahvliga lapikuks ja mustriliseks ning küpsetasin 160C pöördõhuga 20 minutit (järgmine kord võiks mõni minut veel kauem küpseda).

Jahutasin plaadil 5 minutit ja siis restile jahtuma. Hiljem pritsisin peale šokolaadi.


1 kommentaar:

Pille ütles ...

Ma olen teinud nii, et 1 mahuosa võid, 1 mahuosa suhkrut ja 1 muna. Igati maitsvad olid :)