neljapäev, 21. oktoober 2010

Kreeka minu köögis

Kuna viimasel minutil selgus, et Nami-nami Kreeka koolitus mu päevakavva mitte kuidagi ei sobi, seda peamiselt pr.Ema juubelipidustustel serveeritava suupistelaua tõttu, siis lohutuseks tegin endale ise koduse Kreeka-koolituse nädalakese jagu päevi hiljem.
Hiljem sellepärast, et mu ema sõitis peale oma juubelipidustusi Kreetale ja tõi mulle sealt toidu-ja maitseaineid ja kohalikku oliivõli. Ja ka kokaraamatu :)

Loomulikult oli toiduvalik väiksem kui Nami-nami koolitusel, sest sõime seda ikkagi ainult oma perega. Aga järgmine kord järgmised toidud!
Kanapirukad ehk kotopitakiad (lisasin veidi fetajuustu ka täidisesse, oi, need olid ühed head ampsud, järgmisel õhtul tegin uuesti ja siis keerasin pirukad "sigari"rullideks, kuna hr.Lind ei ole just filotaigna suurim sõber ja sigarina jäi sellist nö puhast krõbedat filot vähem):Tomatikotletid ja tzatzikikaste (ilma retseptita ja ema toodud tzatzikisegust tehtud):Magusat ma Kreeka-õhtul ei teinud. Sõime Kreetalt toodud komme. Aga järgmisel päeval tegin järele jäänud filotainast õuna-kohupiimarulle:

2 kommentaari:

Pille ütles ...

Aire, tore lugeda, et vähemalt kaudselt said Sa kreeka õhtust osa :)

Kuidas sidrunikartulid-gigantes-tomatikotletid maitsesid?

Kirsike ütles ...

Maitsesid hästi:) Ma ise kotletidest eriti vaimustuses ei olnud, aga meespere oli. Oad olid ülihead, maitsesid kõigile ja kartulid meeldisid mulle, aga meespere ei vaimustunud :)
Tüdrukud muidugi ei söönud midagi :S